پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225868
طاهري: برانکو درباره رضاييان تصميم مي گيرد
تاریخ انتشار : 1395/05/18 17:24:21
نمایش : 1094
سرپرست باشگاه پرسپوليس مي‌گويد اين باشگاه به دنبال راهکاري است تا رامين رضاييان بتواند در پرسپوليس بازي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي‌اکبر طاهري درباره جلسه‌اش با رامين رضاييان اظهار کرد: جلسه‌ي بسيار خوب و مفيدي را برگزار کرديم. در اين جلسه رامين صحبت‌هايي مطرح کرد که نشان از ابراز پشيماني او داشت. او بارها هم در مصاحبه‌هايش اعلام کرده است که به خاطر رفتارش و کاري که انجام داده پشيمان است. ما هم نقطه نظرات‌مان را به او منتقل کرديم و قرار است در مورد حضورش در پرسپوليس تصميم‌گيري کنيم.

 

وي افزود: همان طور که پيش از اين هم بارها گفته بودم رامين رضاييان بازيکن ماست. او با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد. البته برخي از دوستان ما در سازمان ليگ در تلاش هستند، وانمود کنند که رامين با باشگاه پرسپوليس قراردادي ندارد. در صورتي که اين موضوع درست نيست و رامين بازيکن باشگاه پرسپوليس است.

 

او در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است بازيکني را از ليست خارج کرده و رامين رضاييان را جايگزين کنيد، گفت: به دنبال راهکاري هستيم تا رامين رضاييان بتواند در پرسپوليس بازي کند. فعلاً به دنبال پيگيري اين موضوع هستيم تا ببينيم چه اتفاقي رخ مي‌دهد.

 

او درباره اينکه برانکو ايوانکوويچ با حضور رضاييان در پرسپوليس مخالف است، گفت: به هر حال برانکو از رامين رضاييان ناراحت است اما اين را هم در نظر بگيريد، او پلن‌هايي براي تيم خود دارد و بر اساس همين پلن‌ها تيمش را بسته است. شايد الان سخت باشد که او بخواهد اين برنامه‌ها را تغيير دهد. ما با او صحبت مي‌کنيم که ببينيم نظر او در اين باره چيست. اين را بدانيد که سياست کلي باشگاه اين است که برانکو در مورد حضور بازيکنان در تيم تصميم گيري مي‌کند و حرف آخر را مي‌زند.

منبع:ايسنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html